15 mei Op reis naar Ierland - Reisverslag uit Twijzelerheide, Nederland van Tjipke Velde - WaarBenJij.nu 15 mei Op reis naar Ierland - Reisverslag uit Twijzelerheide, Nederland van Tjipke Velde - WaarBenJij.nu

15 mei Op reis naar Ierland

Door: Tjipke

Blijf op de hoogte en volg Tjipke

19 Mei 2017 | Nederland, Twijzelerheide

Vroeg op, auto, trein, vliegtuig en daar stond ik om even over tienen op het vliegveld nabij Cork.
Bagage ophalen en op naar de bus.
Eerst naar het busstation van Cork en daarna overstappen op de bus richting Drimoleague.
Thuis had ik reeds, voor 4 dagen, een Toerist travel pass gekocht, dus geen gedoe met vervoerskaartjes.
Een ontspannen busreis met een ontspannen schauffeur.
Onderweg kwam hij er achter dat er nog een paar boodschappen gehaald moesten worden.
Dus bij de eerste de beste Spar even de bus parkeren en de boodschappen doen.
Voor enkele passagiers was dit tevens de gelegenheid om even de nicotine verslaving te bevredigen.
In Drimoleague aangekomen, een 2 km lopen en ik was op de plaats van bestemming.
The top of the Rock.

Mijn eindpunt voor vandaag en startpunt voor morgen.

Tip
Neem je een grote rugzak mee, zorg dan, dat hij tijdens het vervoer goed ingepakt is, geen losse banden e.d.
Die van mij was tijdens het bagagevervoer beschadigd.
Desnoods laten sealen of een zak er overheen trekken.