In de voetsporen van de pelgrims - Reisverslag uit Twijzelerheide, Nederland van Tjipke Velde - WaarBenJij.nu In de voetsporen van de pelgrims - Reisverslag uit Twijzelerheide, Nederland van Tjipke Velde - WaarBenJij.nu

In de voetsporen van de pelgrims

Door: Tjipke

Blijf op de hoogte en volg Tjipke

13 Mei 2017 | Nederland, Twijzelerheide

Het laatste verslag is alweer 7 jaar geleden.
Niet dat we in deze periode stil hebben gezeten, zeker niet.
In deze periode hebben we veel, zowel binnen als buitenland, van rust, natuur of cultuur mogen genieten.
De verslagen van deze reizen bewaren we als kostbare herinneringen waar we nog steeds van genieten.
Met het delen van een reiservaring, wil je iedereen graag mee laten genieten, maar het kan tevens een ervaring zijn waarmee je ook anderen op een spoor zet.
Zo ook de komende reis die op 15 mei begint.
Geen Santiago de Compostela, maar een aantal pelgrimstochten in het zuid en zuidwesten van Ierland.
Het bijzondere aan deze reis is, dat ik hem deze keer alleen ga ondernemen en wat om die reden dan toch wel een uitdaging is.
Een 9 daagse reis waarvan de voorbereiding al wel heel wat voeten in de aarde hebben.
Natuurlijk met dank aan mijn lieve vrouw die nu alleen in het voorbereidende traject meeloopt en het verder moet doen met mijn verhalen en foto’s
Over een paar weken gaan we weer samen en dan naar Madeira, de reiservaring die we daarop doen bewaren we lekker voor ons zelf.
Ik hoop in elk geval de gelegenheid te hebben om tijdens deze tocht de nodige reisverslagen en foto’s toe te voegen.
Maar kun je niet wachten, dan is er al veel informatie te vinden op.
http://www.pilgrimpath.ie/

  • 13 Mei 2017 - 18:41

    Nathan & Anneke:

    Ha Heit!

    En sa ferskient it earste reisferslag fan in nij avontoer. Nog mar ien dei en dan
    vertrekt Heit nei Ierlân, hielendal allinich. We hoopje dat Heit der in prachtige reis
    meitsje sil en dat Heit genietsje sil fan de natoer, de wandelingen en de minsken die op
    Heit syn paad komme. We sjoche al út nei it earste reisferslag! Foar no in hiel goeie
    reis en in prachtige tiid tawinske!

    Leafs, Nathan & Anneke


  • 16 Mei 2017 - 10:29

    Anke:

    Hoi Tjip, ik heb al ff bij Siety geïnformeerd hoe je reis was gegaan, volgens Siety was die goed verlopen, hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad, want vandaag moet je er tegen aan Tjip, ik wens je heel veel succes, en een heerlijke dag toe, leafs van Anke

  • 19 Mei 2017 - 13:00

    Anke:

    Hoi Tjip, hoe gaat het nu? valt het je allemaal mee of zijn er ook wel eens momenten dat je denkt waar ben ik aan begonnen, als ik je appjes zie dan heb je het wel naar je zin tot nu toe, het is natuurlijk niet een luie vakantie, maar je bent wel steeds aan het lopen en sjouwen, maar je ziet en hoort ook veel en dat zijn denk ik ook de prachtigste momenten. leave zwager, ik wens je nog heel veel plezier en mooie indrukken toe, ik hoor vast nog wel eens weer hoe het je vergaat, doeggg geniet van vandaag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tjipke

Wacht niet tot morgen wat je vandaag kunt doen. Vandaar dat we een wens omgezet hebben in werkelijkheid

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 19657

Voorgaande reizen:

06 Juni 2019 - 25 Juni 2019

Vervolg Ierland

15 Mei 2017 - 23 Mei 2017

Pelgrimstochten in Ierland

10 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Fan de wâlden nei it Westen

Landen bezocht: