Wer thús - Reisverslag uit Twijzelerheide, Nederland van Tjipke Velde - WaarBenJij.nu Wer thús - Reisverslag uit Twijzelerheide, Nederland van Tjipke Velde - WaarBenJij.nu

Door: TjipkeenSiety

Blijf op de hoogte en volg Tjipke

08 Augustus 2010 | Nederland, Twijzelerheide

Wer thús

Na een prachtige reis van 4 weken, +-6500 kilometer gemaakte kilometers, gezamenlijk ruim100 liter water gedronken, ongeveer 1500 foto’s, een enorme hoeveelheid indrukken en een reisdag van ruim 30 uur zonder slaap, zitten we inmiddels weer uitgerust thuis.
We zijn door Sjoukje en Anneke (Alma en Jesper zijn met vakantie) van schiphol opgehaald
en we zijn blij weer al het meest dierbare binnen handbereik te hebben.
Terugkijkend is, mede dankzij het halve jaar aan voorbereiding en voorpret, alles heel geweldig verlopen.
We zij blij en dankbaar dat alles zo goed gegaan is en we niet hebben zitten wachten tot “morgen” maar dit hebben ondernomen.
We voelen ons bevoorrecht dat we dit hebben kunnen doen en zullen deze reis nooit meer vergeten.

Zoals eerder gezegd lukt het niet om alle gevoelens en belevenissen in deze site weer te geven, maar we hopen dat allen die ons op deze reis gevolg hebben ook meegenoten hebben.

Groetnis Tjipke en Siety